середу, 28 серпня 2019 р.

Україно моя, Україно! Найсвятіша ти пісне моя!"


  23.08.2019 р.  бібліотека взяла активну участь у святковій програмі "Україно моя, Україно! Найсвятіша ти пісне моя!", присвяченій Дню Державного Прапора та Дню Незалежності України. Свято відбулося в Голосіївському парку культури та відпочинку ім. М. Т. Рильського за сприяння Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.

   Провели патріотичну вікторину "Моя Батьківщина - Україна", присвячену героїчним сторінкам нашої історії, історичним постатям, які боролися за незалежність України, за волю, за щасливу долю нашої держави, державним та народним символам України. В вікторині взяли активну участь як дорослі, так і діти. 


















  Відповіді  учасників вікторини вражали змістовністю та обізнаністю. 
   Низький уклін усім за любов до рідного краю, поваги до історії свого народу. 
   Також провели майстер-клас "Голуб миру прилети, Україну захисти".



























  

Немає коментарів:

Дописати коментар