понеділок, 16 березня 2020 р.

"Мрії дітей Мар'їнки"

   З 3.03.2020 р. по 31.03.2020 р.  в читальній залі бібліотеки представлена виставка творчих робіт "Мрії дітей Мар'їнки". 


 
   

   Війна для дітей Мар'їнки - страшна реальність, яку вони переживають щодня. 
   
  Діти в своїх малюнках відобразили свої мрії та заповітні бажання.

   
  В кожній роботі лунає щире прагнення миру і єдності для України.  
  Малюнки — у патріотичних кольорах.     Білий голуб — символ  миру на землі.  
   



  Своїми малюнками діти хотіли сказати, що наша Україна — єдина і вони вірять, що ми переможемо цю страшну війну. 
  





"Майбутнє - в молоді в руках. 
Нехай це буде не лише в малюнках, 
А й у подальших всіх роках.
Ми разом станемо пліч-о-пліч, 
Повернемо в Україну Мир.
Підемо злагоді назустріч,
На Мир - в нас є орієнтир."
Катерина Любічева 9 клас



"Живи, живи на цій землі -
Святій і рідній Україні...
Хай буде мир на цій землі!!!
На нашій рідній Україні!!!"

Іван Мартищенко 6 клас



"Моя улюблена святине!
До тебе так звертаюсь я,
Прошу я миру для країни,
І просить вся моя сім'я.
Почуй нас, Боже, у молитвах!
Спини цей безлад і війну.
Нам поверни щасливе небо
І гарну сонячну весну!"

Тетяна Сердюк 6 клас

"Я мрію про мир! Нам його так не вистачає. Дуже хочу бачити свою країну щасливою та вільною. Так хочеться кричати: "Люди! Зупиніть війну." 
Валерія Клименко 6 клас.














Немає коментарів:

Дописати коментар